perjantai 31. elokuuta 2012

Tee itse taulut seinälle - Make your own paintings on the wall

Rakastan piirtämistä! Ja senpä vuoksi meille on alkanut ilmestymään seinille minun piirtämiäni tauluja :) ... luonnollisesti ...

Löysin yli puoli vuotta sitten netistä kuvan ja ajattelin sen olevan kaunis tauluna, joten piirsin sen. Työn koko on A4. 
Aihe oli yksinkertainen, kuvassa on vain tuoli.

...

I love to draw! Therefore on the walls have begun to appear paintings drawn by me ... of course ... 

I found more than half a year ago the picture online and thought it would be beautiful as a painting, so I drew it. Job size is A4. 
The topic was simple, the picture is just a chair.












Sain myös ajatuksen tehdä tietokoneen avulla tuolista niiden kangasosat eri sävyin.
Eli näin kokeilin miltä ne näyttäisi jos eivät olisi pelkästään mustavalkoisina
pelkällä lyjykynällä tehtyjä.


...

I also got the idea to color the chair fabric parts in different colors. 











Yllätyksekseni muutkin tykästyivät näihin ja tuli muutama tilauskin.
...

And for my surprise others liked these also and so I got few orders to draw few more chairs! With and without the colors.





KM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti