maanantai 29. syyskuuta 2014

Aika päivittää? - Time to upgrade?

Voisi olla hyvä aika päivittää jälleen tätäkin blogia.

Varsinkin nyt, kun olen saanut pois kaiken minulle turhan pois kotoani, myytyä eteenpäin, vienyt ekocentteriin ja loput turhat suoraan roskiin!


Toiveeni on että kodissaoli olisi minimaalisesti tavaraa!


Tauluja haluan toki enemmän seinälle ja niitähän tulee, kun ne vain ajan kanssa valmistuu, omien käsieni kautta.

Paljon uusia hankintoja on tullut siis viime päivityksien jälkeen :)


Niistä lisää myöhemmin



Ihanaa syys iltaa.

Menen laittamaan kynttilöitä palamaan ja ottamaan kupin teetä!

...

It might be a good time to upgrade this blog. Since the last time was in year 2012!
And lots have happened since.

Especially now, when I got rid off it all that were not used anymore in this house!

All that stuff was either sold forward, brought ekocenter and the rest of the junk to the trash!

I hope to have as little stuff as possible in my home now! So its total turnout for what I use to be.

I would like to have more paintings on the wall. And there should be some new later once I have finished them.



Have a wonderful autumn evening. 

I'm going to put candles burning, and take a cup of tea!





KM





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti